Startsidan  ·   We ♥ it  ·   Twitter  ·   Polyvore

Cravings

Skrivet:    ·  Vardag
 

Crazy about Teen wolf ♡ tag

Skrivet:    ·  Tags
  1. How did you discover the show? Min kompis tittade på den och hon tyckte den var bra så jag började också kolla på den helt enkelt. Jag ångrar mig inte iallafall. 
  2. Who's your favourite character? STILES STILINSKI gosh, 1 han är snygg (dylan o'brien), 2 han är rolig, 3 han är smart och jag kan fortsätta så länge till. Jag bara älskar Stiles hans sarkasm gör serien så roligt, Stiles gör serien bra!
  3. Who's your least favorite character? Förutom Kate Argent så har har alla jag inte gillat dödt , halft så där på Peter Hale dock. 
  4. Who's your favourite couple/ship? Scallison? Scott och Allison iallfall, dock så går det inte för hon är död vilket jag hatar. Börjad typ gråta när hon dog men aja. JAg tycker iallafall att de är de bästa paret!
  5. Which character would you like to be? Allison, hon har en fin personlighet och är fin samtidigt som hon är välldigt modig och står upp för hennes vänner. Hon är även grym bågskytt.
  6. Your crush? Stiles helt klart, fast även Isaac, Liam, Derek och Scott också är ganska jätte snygga.
  7. If you were like a were wolf would you kill people or be like Scott. Jag skulle deffenitift vara som Scott.
  8. What episode has been the creepiest/scariest for you? Motel California tror jag, tyckte det var läsigt med att alla varulvar höll på att ta självmord och hela motelet var skummt, även Lydias banshee instinkter i de avsnittet var läskigt. Ett av de bättre avsnitten.
  9. What "mystery/problem" has been the best/creepeist? (oni, alpha pack, darach aso.) Jag tycker dash/seriemördar, då de var massor av människor som dog och de försökte lista ut vem det var, på något sätt tycker jag nog de var mest spännande.
  10. What was your first initial thought on the show? Vet faktiskt inte vad min första tanke var, jag vet iallafall att jag inte tyckte teen wolf var så himmla bra i början men jag har verkligen ändrat åsikt. Nu är teen wolf typ min abosoluta favorit serie iallafall. 
  11. What super natural power would you like to have? (were wolf, banshee, kitsune aso.) Jag skulle vilja va en varulv, de är coola, de hör/ser/luktar bra, de kan läka och har coola ögon. Nä varulv skulle vara fränt att vara
  12. Someone you want to come back to the show? Jag skulle verkligen vilja att Allison, Isaac och tvillingarna kommer tillbaka!! Snälla.
  13. Any predictions for the upcoming episodes?  Jag hoppas de blir lika bra och spännande som de säsongerna innan. Jag hoppas även att det kommer en 6 och kanske till och med 7 säsong. Så bra serie ju!

Gossip girl ♡ Tag

Skrivet:    ·  Tags
  1. How did you discover the show? Min kompis trodde att jag skulle gilla den och många youtubers pratar om den!
  2. Who's your favourite character? Det är en väldigt svår fråga enligt mig för ena stunden gillar jag en person och 3 avsnitt senare hatar jag den. Men jag gillar ofta Nate och Blair är ganska skön hon med!
  3. Who would you see yourself being friends with on the show? Ingen ärligt talat, de är drama hela tiden. Nää ingen.
  4. Chair, or Dair? Faktiskt ingen av dom, egentligen tycker jag att Lair? Blair och Louis passar bäst ihop. Älskar Louis men de blir inte dom och det vet jag så förutom dom så stol. Blair och chuck passar ändå välldigt bra ihop de har ett litet udda förhållande men de passar!
  5. What's your favourite ship? Nate och Serena, gosh de passade så bra tillsammans.  
  6. If you were to be a character who would you be? Jag skulle vilja vara Serena för hon är fin och hon är egentligen smart, snäll, omtänksam osv. Även fast hon kan vara välldigt bitchig och jobbig. Fast om jag skulle vara Serena skulle jag gjort HELT andra beslut än henne fast ändå ha hennes personlighet. 
  7. Have you read the book series? Nope.
  8. Who's your crush on the show? Nathaniel Archibald
  9. What was your first initial thought of the show? Drama, redan första avsnittet var dramatiskt.
  10. Who was your favorite villain? Georgina tar hem den lätt. Hon gör serien välldigt rolig. Dock tycker jag också att Juliet var en välldigt bra skurk. Kan nästan nämna alla i gossip girl på denna fråga, alla har gjort någonting dåligt i serien. Men det är det som gör den rolig.
  11. Would you want to live on the upper east side or Brooklyn? Skulle föredra upper east side men skulle nog passa bättre i Brooklyn.
  12. What does 8 letters, 3 words mean? I love you - Chuck and blair dialog
  13. Chuck, Dan or Nate? I'm a Nate fan and I always will be. Haha nä men jag tycker Nate är snyggast och har en väldigt fin personlighet medans han inte är så mycket drama.
  14. Who do you thing is Gossip girl? Jag vet vem gossip girl är men tänker inte spoila.

Maze runner ♡ Fredag kväll

Skrivet:    ·  Testar, Vardag
Just nu sitter jag och kollar på maze runner. Har faktiskt inte sett den förut är ganska dålig på att kolla på filmer och speciellt filmer jag aldrig sett. Dock har jag faktiskt velat sätt den här filmen sen biopremiären fast jag har aldrig tagit initiativet, man kan säga att jag är lat. Aja nu ska jag sluta skriva och kolla på filmen. (DYLAN O'BRIEN😍). 
Kan göra ett inlägg senare om vad jag tyckte om filmen!

Inspiration ♡ Home

Skrivet:    ·  Vardag
 
Tryck på bilden för att se vart allt kommer ifrån. 
 

Jag älskar färgena grå, svart, vit, marinblå och begie (även andra färger). I mitt rum har jag gått från färgbomb till mer neutralt på grund av att jag tröttnade så snabbt. Nu när jag har skalat ner på färgerna rejält så är jag mer nöjd. Det ända färglada i mitt rum är mitt foto-hjärta som jag vill ha i färg för att få mer personlighet in till bilden. Sakerna på bilden är saker som jag skulle vilja ha/passar i mitt rum. Älskar doftljus så mycket (gillar att det luktar även fast de inte är tänt). Hoppas ni fick lite insperation så, HADEE!

Winter Wonderland ♡

Skrivet:    ·  Vardag
 
 

Skjortor ♡

Skrivet:    ·  Mode, inspiration
(Klicka på bilden för att se nogrannare information)
På senaste tiden har jag älskat att ha på mig skjorta. Jag har bara än skjorta jag verkligen gillar och som passar mig och den kommer från hm och kostar/kostade 199kr. Jag köpten den i september så den finns nog inte klart men finns säkert många liknande för det var en vanlig simpel röd och blå färgad skjorta. Jag skulle verkligen vilja skaffa mig en ny skjorta men har inte hittat någon för en billig peng och som passar mig eller jag gillar. Plus så är jag pank. De skortorna på bilden är som ni ser från abercrombie och de är ganska dyra men super fina gillar den första och sista mest!

6 favorit låtar just nu♡

Skrivet:    ·  Tips, musik
Åhh denna här låten är jäätte bra, jag vet inte vad jag ska skriva mer utan lyssna på den själv så hör du. Kärlek till denna låt, måste vara min absoluta favorit låt just nu♥
5 Seconds of summer har nyss släppt ett album med live låtar fast en av dom är en cover på what I like about you och den finns både live och utan. Nu när jag har lyssnat på denna låt ett tag så kan jag verkligen säga att jag gillar den. 5SOS
Jag är bara liiite sen med att lyssna på denna låt men spela roll, för jag älskar den. Har typ lyssnat på den i ca 1vecka.
Lite sen här också men denna låt har jag faktiskt spelat i typ i 1-2veckor
Hjälp vad jag är sen med alla låtar men det flesta låtar blir populära efter några veckor så men denna låt är en ganska långsam låt men så bra!
Jag behöver inte skriva det under denna låt också men ni lär nog fatta vad det va jag skulle skriva, haha. Ich mag dieses Lied (de delarna de rappar är snäppet sämre, haha)
 

Flawless ♡ Outfit

Skrivet:    ·  Mode, inspiration

Nu har det kommit 2st outfit inlägg på rad och det är därför jag gillar mode och för att de är roligt att göra sånhära bilder! Ni får också vara beredda på att det kan komma mycket sånhära inlägg. Så klart kommer jag också göra andra sorters inlägg också. Hade tänkt och lägg ut lite bilder jag tog innan jul då det var snö, de kan jag göra när jag kommer hem. Stay tune, HADEE!

IWULT ♡ Outfit

Skrivet:    ·  Mode, inspiration
 Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån.

Jag la snabbt ihop den här outfiten och jag kan säga att jag är kär i den. Tröjan är så fin och precis i min smak (älskar texten/printet). Svarta byxor gillar mycket och det är extra fint att de är lite slitna vid knät. Jag gillar verkligen tygskor som convers men vans är också fina. Jag gillar den vinröda färgen också, den ger lite färg på outfiten men det är fortfarande stilrent. Denna outfiten är lite edgy i stilen men ändå classic och man kan lätt ändra stil med att ex bara byta byxorna. 

Pop danthology ♡ 2014

Skrivet:    ·  Tips, musik
Ni borde ta och lyssna på denna mashup av några av 2014 populäraste låtar. JAg har lyssnat på dessa sorters mashups sen 2011typ och jag tycker de är så bra. Låtarna flyter ihop så bra och jag har inprincip spealat sönder varenda låt i denna mashup. LYSSNA!

Adidas ♥ Inspiration

Skrivet:    ·  Mode, Sport, inspiration
  Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån.
Adidas är mitt absoluta favorit sport märke och har alltid varit det. Det märks också för jag andvänder mina adidas kläder så mycket. Mina adidas springskor andvänder jag nästan varenda dag, jag bor i mina adidas byxor, jag tränar och spelar match i adidas kläder (Både mina inne och ute fotbollsskor är från adidas.), min favorit väska är en adidas sportbag och vi har adidas fotbollar i vårt lag. Jag har i stort sätt bara adidas träningskläder. Så de är ingen tvekan om att jag gillar adidas!

New year tag

Skrivet:    ·  Tags

Beskriv året med tre ord.

Bra, varmt & roligt.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Rather be, Maps, Rude, She looks so perfect, Steal my girl, break free, Dare (pga fotbolls-vm), boom clap och många många fler.

Vart reste du under 2014?

Finland ´x´ antal gånger, Estland  & Kina.

Vad har du blivit bättre på?

Fotboll och innebandy kanske?

Vad var extra bra?

Kina resan helt klart, 3 veckor med mina äldsta kompisar och massa flum. Jag kan även tillägga att värmen i sommras var oslagbar 30+! Även fotbolls cupen vi spelade i Finland. Sen sist och slutligen var One Direction konserten extra bra.

Lärde du känna några nya människor?

Haha nja inte precis (är dålig på sånt), däremot har jag lärt känna flera människor bättre.

Bästa valet du gjorde?

Att gå vidare och utvecklas i framförallt innebandyn men delvis fotbollen också.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Vara mer sparsam med mina pengar och inte paja min mobil två gånger.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Ja absolut annat än det kan jag inte tänka mig.

Vad kommer du sakna från 2014?

Sommar värmen (om den inte kommer i år igen), kommer även sakna den gamla klassen.

Vad önskar du att du gjort mer?

Haha, snarare vad jag hade gjort mindre. Jo men en sak är att jag kanske skulle tagit fler foton.

Vad spenderade du mest pengar på?

Onödiga saker, mobil & dator.

Dina planer inför 2015?

Igen aning men jag håller tummarna på att vi kan åka på solsemester

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Gör 2015 till ett fantastiskt år.

Beauty - Stylich

Skrivet:    ·  Foto, Mitt rum, Nytt, inspiration
För några dagar sedan så ändrade jag om i mitt rum lite. Den första bilden är på hur det såg ut inna,då jag hade nagellack och parfymer på en tavelhylla. Den andra bilden är på hur det ser ut nu, då jag har 4 tavlor, högtalare och ett doftljus på tavelhyllan istället. Jag tyckte det blev stilrenare nu därför att alla nagellack och dofter hade så mycket färg. I 2 av tavlorna har jag bilder på th, shanghai skyline och tv, One Direction kontseren iår, båda har jag tagit själv. De 2 tavlorna under är det text som ni ser th, "some infinitys are bigger than others och tv, "infinity (tecken) and beyond. Två superfina citat och båda är simpla. Jag tycker att det blev mycket finare nu när jag ändrade detta. Mindre färg och helt enkelt stilrenare.
 

Night changes | Fotboll, Snapple, 1D, We ♥ it

Skrivet:    ·  One Direction, Tips, Vardag, musik
Kvällen har jag spenderat tiden framför datorn och kollat massa fotboll. (Bayern-Hoffenheim, Real-Eibar, Barca-Sevilla) Ännu så har de bästa lagen vunnit stort, så jag är glad. Fast det är ca 20 minuter kvar på barca matchen. Jag har även druckit Snapple pink lemonade. Sedan har jag även kollat min favorit hemsida nämligen We  ♥  it. Tidigare idag har jag även dunkat One Driection i mina högtalare. Föresten kom Night Changes musik video ut igår, den är så bra. Louis och Niall ser bara för bra ut i videon! Nu har jag fangirlat klart. Jag har även hängt upp en ljusslinga över mitt foto hjärta (bild kommer när jag orkar :) Jag har även virat en ljusslinga runt min klädstång. Lite ljus som skär igenom det mörka ute.

Tisdag 18 November | FOUR

Skrivet:    ·  Tips, Vardag, musik
Den jobbigaste dagen på veckan är snart över. Idag gjorde jag 2st prov (so & sv) och imorgon ska jag skriva tyska prov. Betygen sätts snart så nu är det mycket på gång . Idag har jag även varit som en zombie, jättre trött och borta i min helt egna värld. Jaja imorgon är det onsdag och den dagen lär jag klara av. Hela dagen idag har jag lyssnat på One Directions nya album, FOUR. Albumet är helt otroligt alla låtar är såå bra. De finns ingen låt jag gillar mindre än dom andra, fast Stockholm syndrome sticker ju ut lite. Bara att den heter Stockholm gör den ju 100gånger bättre, hahha nej men själva låten är faktiskt bra. Låten Ed Sheeran skrev åt dem är också bra och om någon dag kommer Night changes musik video. Taggga, nu ska jag inte plugga utan jag ska kolla ph (missade måånga avsnitt när jag var bora) Haaaadeee!
Random pic jag redigerade igår på gimp.

Silver & gold | Nails

Skrivet:    ·  Naglar
Ljuset är piss den här tiden på året, så förlåt för att bilderna inte blev i den alldra högsta kvalitén.
Som ni förhoppnings vis ser så har jag målat mina naglar guld med silver på ringfingret. Jag tycker det är en fin nageldesign som är stylisch and classic. Haha nej men den är fin och passar till mycket.
Guldnagellack-Isadora 652 gold sparkles // Silvernagellack (ringfingret) -h&m silver glitter // vittnagellack (under silver och guldn agellacken)- O.P.I Alpine snow

The forbidden city | Kina 2014

Skrivet:    ·  Foto, Kina 2014, Resor
 Några bilder från min Kina resa, denna gång kommer fotona från förbjudnastaden. Det finns en historia bakom den staden som jag inte kommerihåg. I förbjudna staden finns det nästan bara tempel och öppna torgplatser. Det var häftigt att se förbjudnastadennär när vi var i Beijing/Peking och det är en av det största turistattraktionerna i Kina.

5 favoriter | Låtar

Skrivet:    ·  Tips, favoriter
Ready to run: En av One Directions nya låt från albumet "four". Det är den 2 låten i albumet. Ja vad ska jag säga om denna One Direction låt? Ännu en suverän låt som sätter sig på hjärnan. Jag gillar texten och speciellt denna rad/mening "Escape from this city and follow the sun Vad det än är för musikstil One direction gör deras låtar i så gillar jag dem. Själva melodin i början påminner mig om story of my life och resten av melodin är bra. 10/10- Jag gillar mellodin och texten och jag älskar alla 1D'slåtar så jag kan inte förklara varför dem är bara så min smak.
Where do broken hearts go: Den 3 låten i albumet "four" och den låten är också ny. Jag kan inte förklara 1D's låtar för jag tycker bara de är bra! Jag är inte jätte imponerad av texten men melodin och tempot gillar jag för det var lite fart. 9/10- Jag tycker texter är viktiga i låtar så om den skulle haft lite bättre text skulle den få fullpott, men jag ska inte klaga för låten är ändå grym!
18:  En annan av de nya låtarna från One Directions nya album. Det är den 4 låten i albumet och ingen mindre än Ed Sheeran har skrivit låten. Förra låten skrev jag att jag gillade att den hade lite tempo och det är tvärtom med denna låten. Den var långsam i verserna sedan skruvas tempot upp lite i refrängen och det passsar 1D så bra. Denna låten är min favorit av alla låtarna jag tipsade om i detta inlägg och även min favorit än så länge av "four". 10/10- Allt med låten är bra! Texten, tempot, melodin, Louis sjunger sista refrängen typ och de är perfect och att Ed har skrivit låten är ju så bäst. 
Cheerleder: Orginal låten är av "omi" men Felix Jaehn har gjort en ny remix av den låten och jag lyssnar på radio edit. Refrängen sätter sig i hjärnan super lätt och jag brukar gå och nynna på låten 24/7. Jag älskar remix och låten. 9/10 - Låten skulle varit en 10 om den gick lite snabbare!
Outside:  Låten är gjord av Calvin Harris men det är Ellie goulding som sjunger. Låten är från de nya albumet motion. Jag gillar inprincip alla låtar i de albumet Calvin Harris låtar är också min musiksmak. Jag orkar inte berätta mer om låten ni får ta och lyssna på den. 9/10- Lite mer tempo och mer drop/house aktig.

4 ♥ September

Skrivet:    ·  Vardag
Det har nu gått 4 dagar ini september, det kändes som det var i slutet av maj nyss. Men det har gått 3 månader sen dess. Nu är sommaren verkligen över det är kallt och blåsigt, riktigt höstväder För alla er som undrar är inte jag jätte förtjust i hösten, dock har hösten knappt börja. Snart börjar väll alla dessa biljoner löv falla. Fast hösten ger lite bra tecken på att det snart är höstlov och om ett tag är det jul. På höstlovet ska jag vara borta i 19dagar (7-8 skoldagar) så då kommer jag iväg från det typsika sverigehöstvädret. Jag ska till Kina så det är väll lite varmare där, fast det är ju ändå vid oktober-november så det är väll ändå kallt. Vi har även gått i skolan i mer än 2 veckor och jag är redan skoltrött/allmänttrött. Måste verkligen få lite sömn inatt förimorgon på dagen kommer min mormor och morfar och min kusin Moa. Då kan jag ju bli lite trött och jag har två fotbollsmatcher i helgen. Så jag hoppas jag klarar av helgen!

2 nagel designer

Skrivet:    ·  Naglar

Två av mina senaste nagellacks designer, den rosa blåa är lite avnött men aja. Haha det rosa nagellacket är mycket mer knall rosa i verkligheten! Just nu håller jag på att måla mina naglar på nytt, ni får hålla utkik efter bild på fler nagellacksdesigner?!

John Green ♥ The fault in our stars

Skrivet:    ·  Övrigt
I förr går lånade jag the fault in our stars av John Green. Har bara kommit till första kappitlet, men jätte många säger att boken är bättre än filmen så jag har ganska höga förhoppningar! Jag lånade orginal boken och inte den på svenska för många säger att den är bättre på engelska för det är "orginalet" och inga konstiga översättningar. Själv tycker jag filmen är super bra och jag ångrar lite att jag inte läste boken innan jag såg filmen. 
 

Nya springskor ♥ Adidas Lightster Stab W

Skrivet:    ·  Nytt

Förra tisdagen tror jag det var då jag och pappa var och köpte ett par nya springskor till mig. Dessa kommer från intersport och kostade 1199kr men var på rea för endast 699kr. Jag har inte prövat sprungit i skorna därför att jag har varit förkyld, emn annnars känns det sköna. Det är ganska classic med svart och så är det lite knall rosa detaljer vilket är pricken över i et! Klicka på bilden för att komma till skon.

The vampire diaries

Skrivet:    ·  Vardag
Jag har sett ca 10 the vampire diaries avsnitt på två dagar nu och jag älskar den serien. Jag har sett några avsnitt in i sässong 2. Jag såg det första avsnittet i början av sommarlovet men nu när pll har paus så passar jag på. Dock är inte the vampire diaries inte lika bra som pll, jag är bara så sjukt rädd att Elena ska bli ihop med Damond (jag tror dock det kommer hända, har sett bilder men man vet aldrig) Därför får jag ångest över den serien, haha. 


Nail polish ♥ Inspiration

Skrivet:    ·  Naglar, inspiration
Jag gillar verkligen nagellack och att måla naglarna. Det kan man märka på alla min nagellack. Nu på sistone målar jag mina naglar typ var fjärde/femte dag! Haha men tycker det känns konstigt att gå utan nagellack och jag gilar inte när det är halft borta så då målar jag om dem. Är så sjukt spännd på att testa nya nagellacks märken som deborah lippmann och china glaze, Har faktiskt inget sånt, ja men snart har jag nog det :)

Fotboll ♥ helgen, imorgon

Skrivet:    ·  Sport, Vardag
Min förkyldning har blivit bättre och vi var så få idag på matchen så jag fick hoppa in, det gick super bra kändes nästan som vanligt. Det kan ju ha varit för jag spelade back, vilket var en stor omställning men det funkade. Vi vann desutom matchen med 2-0. Vi har typ 6 fotbollströningar kvar på säsongen och 4 matcher kvar vilket SUGER, jag älskar fotboll och innebandy lika mycekt så det är helt okej men kommer sakna fotbollen jätte mycket.
Resten av helgen har jag legat i soffan och kollat tv eller the vampire diares (har sett 5 avsnitt tror jag) försökt bli frisk vilket jag tror jag jag snart är. Imorgon är det måndag igen tror jag måste skippa träningen för att inte blli förkyld igen. Skoldagen imorgon är helt okej ska nog klara av den. Vi har 10 minuters sovmorgon också woooowwh!
 
Mycket jag gillar i en liten bild. Tysklandslandslag som ju vann VM!, tyskland är bäst ingen protest hela deras läg är bäst! Sedan nummr 21 på spelartröjan vilket är mitt favorit nummer har det av en av våra tröjor. Marco Reus spelartröja, jag tycker Reus är en super bra fotbollspelare och det var super synd att han inte kunde vara med i VM, han är även snygg och spelar i ett bra fotbollslag. Sedan fotbollsplanen och en adidas fotboll, adidas är mitt favorit sport märke. Fotboll är bäst! ♥

Jack & Jack ♥ Music

Skrivet:    ·  Tips, musik
Alltså Jack & Jack, åhh vad det är grymma. Det är roliga, bra på sjunga, snygga och mycket mer. Deras låtar är sjukt grymma, jack johnson rappar och jack gilinsky sjunger. Dem är de perfekta duon, haha nä men brukar inte gilla rapp så mycket men efter ett tag gav jag deras låtar en chans och nu älskar jag deras låtar. Speciellt "Wild life" och "Cold heart". Ni borde verkligen gå och lyssna på deras låtar! Snart ska de även släppa en ny låt, så spänd.

Massor av random stuffs♥

Skrivet:    ·  Vardag
Gissa vad? Vi fick faktiskt våra datorer idag, snacka om att alla var glada. Det är en splitterny hp dator som är helt okej. Liten och lätt så den är smidig. Idag så var dagen rätt rolig, vi gjorde en rolig sak på slöjden och sedan var det inte så mycket andra jobbiga ämnen. Men dock imorgon har vi både matte, sv, engelska, so och sen tillsist på slutet av dan har vi musik. Vi har även vår tidigaste dag som är tio över två.
Jag skippade även innebandyn idag, är super snuvig men hoppas det är på bättringsvägen. Ska försöka klara skolan imorgon sedan ska jag skippa fotbollen imorgon för det är inte bra att träna när man är förkyld. På idrotten på fredag är det bara teori så jag blir förhoppningsvis frisk till helgen och om jag har tur kanske jag kan försöka spela lite på matchen söndag kväll.
Nyss såg jag även det nya fatal final pll avsnittet, så bra jag älskar verkligen pll. Bästa serien, nu så har den ju uppehåll till någon gång i slutet av oktober tror jag vilket suger skit mycket men jag kan kolla på tvpd sålänge (har kommit ca 10 avsnitt) HAHA :D
 

Yankee candle ♥Vanilla satin

Skrivet:    ·  Vardag
Alltså hittar inga ord för hur gott detta ljus luktar, jag har inte tänt det någon gång fast mitt rum luktar ändå av ljuset. Det kostade ca 40kr, på någon inredningsbutik. Så värt det, fast dock är ljuset superlitet. 
 
Idag var det en ganska dryg skoldag vi slutade 15:30 (har typ slutat det sen 5an) haha, men vi fick veta att vi får datorerna på torsdag. Sedan rullar väll dagarna på det går efter schemat och imorgon ska vi få lite läxor såå yesbox. Är jätte trött och det har gått typ en skolvecka.

Skolan ♥ Andra veckan

Skrivet:    ·  skolan
Idag så är det måndag igen, helgen går för snabbt. Nu är vi inne på andra skolveckan och allt börjar komma in i rätt bana. Vi har fått våra skåp äntligen (den andra sjuan fick det förra veckan) Vi har fått nästan alla skolböcker,vi har börjat jobbat som vanligt i alla ämnen, så nu saknas det bara läxorna. Hahah juste vi har inte fått våra datorer ännu suck, för alla lärarna frågar oss om vi har datorer och vi ba nejjjjj vi har fortfarande inte fått dem. Förhoppningsvik får vi dem snart (i veckan). Imorgon har vi skolfoto, jippiie! Eller inte nu är det ju i en ny klass och allt sånt men det överlever jag nog. Nu måste jag byta om för vi har träning alldeles strax så vi hörs.
Hade ngen bättre bild/en bild som passade inlägget så jag tog denna bild jag gjorde förra året eller förrförra.
 
 
 
 
slide show
♥ Claudia ♥ 13y/o ♥ Innebandy ♥ Fotbolll ♥ Fota ♥ Shoppa ♥ Resa ♥ Mode ♥ Skönhet ♥

Denna blogg kommer handla om min vardag, foto, sport, skönhet, mode och mycket mer. Hoppas ni stannar♥






Design
Ladda ner en egen design gratis | Bonusar inom casino, poker och bingo